Isnin, 25 Oktober 2010

SALAM UKUWAH UNTUK SEMUA BEKAS WARGA 3 RAMD


Assalamualaikum kepada semua bekas warga 3 RAMD yang pernah berkhidmat sama ada di Kem Desa Pahlawan, Kota Bharu Kelantan atau pun Kem Lok Kawi, Kota Kinabalu Sabah. Saya mengujudkan blog ini adalah kerana dorongan dan juga galakan dari bekas-bekas teman di 3 RAMD yang kini telah bersara wajib atau pun menamatkan perkhidmatan. Hanya dalam beberapa hari saja Facebook bekas Tigaramd diujudkan telah berjaya menemukan bekas-bekas warga 3 RAMD yang lama tidak bertemu dapat ditemukan walaupun di alam maya.

Untuk pengetahuan semua, saya mula berkhidmat di 3 RAMD pada bulan Jan 1992 yang ketika itu berpengkalan di Kem Desa Pahlawan sehingga Apr 2004 di Kota Kinabalu Sabah. Mungkin juga hasil dari teguran dari teman-teman lama saya dapat ketahap ini. Sebelum saya berkhidmat di Maktab Tentera Diraja saya pernah membuat tugas Sarjan Urustadbir di 3 RAMD, kerani dokumen, kerani MT, kerani kompeni Markas, kerani kompeni C.





1 ulasan:

  1. Assalamualaikum..tuan kenal tak dengan staff sarjan wan yakob

    BalasPadam